יום חמישי, 14 בפברואר 2013

הצצות לקארד ג'יסטו שלג!


שלום לכם,guyguy11 כאן!

חיכיתי כמה זמן כדי לתת את כל ההצצות במכה אחת.אז כמו כן,כעת אני מפרסם לכם את כל ההצצות שפורסמו עד עכשיו לקארד ג'יסטו שלג! אם יהיו עוד אני אפרסם ברשומות אחרות....
*מיינתי אותם למספרי הצצות,ונתתי שמות משלי לכל הצצה.לכן אין קשר בין השם למה שיהיה כנראה!

הצצה 1:כוחות וכלי מלחמה!



בתמונה אנחנו רואים את כל שלושת הנינג'ות,והכוחות.אש,מים והשלג.כל כל מחזיק בכלי מיוחד אחר:לנינג'ת האש יש מין נונצ'אקות,לנינג'ת המים יש פטיש שהוא אקווריום,לנינג'ת השלג יש כוכבי נינג'ה בצורות פתיתי שלג.

הצצה 2:נבלי שלג נגד נינג'ות שלג



בתמונה אנחנו רואים סרטוט של נינג'ות כמובן.מצד ימין יש שלושה "מפלצות שלג" שיהיו הנבלים שנגדם נצטרך להילחם.מצד שמאל אנחנו רואים את הנינג'ות עם הכלים שלהם.כנראה שתהיה מלחמה בין הנינג'ות שלג למפלצות האלו.

הצצה 3:נינג'ות צל


בבלוג הגרמני של קלאב פינגווין נכתב בפוסט על השמועות שיש על נינג'ות הצל,נראו כמובן תמונות ונכתב ש"אנחנו מקווים לראות את דעתך בתגובות!".בתמונה מצד ימין אנחנו רואים מצד ימין נינג'ת צל,עם הכפפות שמעבירות\מעלימות אותך מהקטלוג.בתמונה מצד שמאל אנחנו רואים את התליון עם כוחות המים אש שלג והצל באמצע,לא ידוע מה מתרת תמונה ממוקדת זו.

הצצה 4:הנבל הספורטיבי


בתמונה זו אנחנו רואים איש שלג מהנבלים(ראו הצצה 2).אנחנו רואים אותו עם חגורת נינג'ות שחורה,מחבט טניס ומגיני זיעה לספורט.הוא כנראה טניסאי,מה שבטוח בו זה שהוא מהנבלים ושהוא איש שלג.בנוסף עם ההצצה פורסמו התכונות שלו:הוא אוהב חטיפי אנרגיה של ספורטטים,הוא יכול לעשות 50 שכיבות שמיכה ברציפות ויראה לכל המעוניין.נכתב שם גם:"האם אתה חושב שאתה יכול לנצח אותו?אולי...אבל הוא לא מוותר בקלות עם שני העוזרים הנבלים שלו.הישאר ולמד כאן בבלוג על שאר הנבלים".


אז אלו הם כל ההצצות עד כה,ברגע שאני יקבל עוד אני יפרסם בפוסטים אחרים.

עד הפעם הבאה,guyguy11!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה